Ми існуємо на ринку України 10 років і займалися виробництвом текстильних килимів під маркою AVTO-Vors, у нас є розуміння того, яким хоче бачити автовласник килим у себе в салоні. Перш ніж розпочати наше виробництво гумових килимів AVTO-Gumm, ми глибоко вивчили всі плюси та мінуси інших виробників. У нашому виробництві задіяно найновіше технологічне обладнання, яке бере участь вже на стадії зняття мірок із підлоги автомобіля, з урахуванням побажань автовласників.
1. ЗБІЛЬШЕНИЙ РОЗМІР ( Повнорозмірність )
1. Аналіз інших виробників показав, що наші розміри є найбільш збільшеними (особливо порівняно з польським виробником).
2. Наші килими мають язичок педалі відпочинку ноги водія.
3. У переднього пасажира килим зі збільшеним покриттям, яке накриває колісну арку, де дуже часто забруднюється ногами пасажирів.
4. Дуже важливим елементом у наших килимів є перемичка між задніми килимками, який накриває бугор тунелю трансмісії. Деякі виробники їх просто не випускають, а деякі роблять разом з одним із задників і, чесно кажучи, ці перемички лягають дуже погано, складається таке враження, що її роблять заради наявності, а як вони лягають їх це мало хвилює.
У нас же це зовсім окремий елемент, якому ми віддаємо не менше значення, ніж іншим елементам комплекту. Вона абсолютно гармонійно зливається із задніми килимками та закриває абсолютно всі потенційні зони забруднення обшивки підлоги.
2. БОРТА І КЛІТИНА
Стосовно бортів, слід дуже важливо відзначити, що розробка моделей наших килимів спочатку передбачає, що борт щільно прилягає до обшивки підлоги автомобіля і щілини між ними абсолютно виключені, чого не можна сказати про інших виробників.
Також важливим фактом слід зазначити, що через певний період використання килимів борт у них мають властивість деформуватися.
Так ось, щоб цього не відбувалося з нашими килимами, ми вдалися до двоступінчастого підсилювача бортів у верхній його частині. Також ми додали борт і на язичці педалі відпочинку ноги водія, що надає йому більшої стійкості у вертикальному положенні.
Щодо висоти борту. Аналізуючи ринок гумових килимків, ми дійшли висновку, що споживачі діляться на дві категорії: перша-які віддають перевагу килимам без борту; друга-з бортом. В основі килима без борту є клітина, яка затримує в собі воду, не дозволяючи їй розтікатися за межі. В основі практичності килима з бортом є його висота. При цьому у багатьох споживачів може виникнути помилкова думка - чим вище борт, тим більше в ньому може утримуватися води. Помилкове тому, що це правило діє тільки коли атомобіль стоїть на місці, а ось коли він рухається, то воді (втім, як і всьому, хто перебуває в салоні) передається динаміка руху і вода починає коливатися по всьому килиму, і тут ніхто не може передбачити на якому з віражів вона набравши необхідну швидкість перехльосне за борт.
Тому ми з'єднали для підвищеної практичності борт та клітку, чого не робить жоден із відомих нам виробників.
3. ЯКІСТЬ МАТЕРІАЛУ
Вважаю, що це слід зазначити особливим пунктом. Думаю багато хто стикався з «дубовими», особливо при мінусових температурах килимками, які ковзають по всьому салону і замерзають у будь-яких химерних формах. Також до якості матеріалу безпосередньо відноситься і запах-«хімічний запах», який може викликати не поправні погіршення здоров'я. Ці хімічні запахи є нічим іншим, як летючими парами дешевих пластифікатів і є надзвичайно шкідливими для здоров'я людини. Все це має місце тому, що виробники економлять як сировину, тим самим показуючи своє ставлення до споживача. У нашому випадку все абсолютно навпаки, матеріал не має летких запахів і дуже еластичний, тому що на його якості не економиться. Виробником сировини для нашої продукції обрано один із найкращих заводів у Європі. Як пластифікати використовується дорогий і високоякісний каучук, який у максимальній кількості становить основу нашого матеріалу. Таким чином створюється ідеальний баланс між еластичністю на морозах і здатністю зберігати форму при плюсових температурах, що важливо в порівнянні з іншими виробниками.
4. Цілісність задніх килимів
Що стосується теми цілісності задніх килимків. Особливо це гостро відчувається в автомобілях з рівною підлогою в задній частині (Tucson, C-RV, і т.д.). Так ось ми, з багаторічної практики знаємо, що витягнути такий килим із салону автомобіля без сторонньої допомоги і при цьому не виливши або не висипавши вміст з килима на підлогу - неможливо!!! Тому при розробці моделей наших килимів ми робимо їх роздільними для максимальної практичності та зручності використання кінцевих споживачів. Це досягається методом найточнішого припасування деталей у формах килима.